• سه شنبه ٧ شهريور ١٤٠٢-١١:١٤
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٤٣١
پیرهادی مطرح کرد:5-174

تعیین تکلیف درختان خشک پایتخت/ بازدید همه اعضای شورا از نقاط آسیب زای شهر

رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در یکصد و هفتاد و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر، پیشنهاد کرد همه ۲۱ عضو شورای شهر به اتفاق برخی نقاط شهر را بازدید کنند و مسائل و موضوعات را در محل تصمیم گیری کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، مهدی پیرهادی، رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران، در پی پیشنهاد خود مبنی بر بازدید جمعی همه اعضای شورا از نقاط آسیب زای شهر، به عنوان نمونه به محله هرندی اشاره کرد و افزود: برای مثال، همه اعضای شورای شهر به اتفاق و با حضور شهردار تهران در محله هرندی حاضر شوند و برای رفع مسائل، موضوعات و مشکلات این محله، همفکری و تصمیم‌گیری کنند.
پیرهادی با بیان تذکر دیگری تأکید کرد: موضوع وجود درختان خشک در شهر تهران باید یک بار برای همیشه تعیین تکلیف شود.
رئیس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر درختان خشک تعیین تکلیف شود در صورت اضافه شدن درختان خشک جدید، همه مردم می‌توانند تشخیص دهند که این درختان در چه زمانی خشک شده و آیا مربوط به این دوره است یا ادوار گذشته.
وی با بیان اینکه در این صورت تکلیف برای رسانه‌ها نیز مشخص است؛ ادامه داد: در صورت طی مراحل قانونی و ثبت درختان خشک در سامانه، علل خشک شدن، جرائمی که افراد باید پرداخت کنند و اجرای احکام صادره نیز تعیین تکلیف می شود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: اگر امسال برای جایگزینی درختان خشک اقدام کنیم، برای نخستین بار است که مدیریت شهری این شجاعت را پیدا کرده که به جای درختان خشک درخت مناسب غرس کند.
وی از شهرداری تهران خواست تعیین تکلیف درختان خشک را در دستور کار قرار دهند تا هیچ درخت خشکی در تهران وجود نداشته باشد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: